TMMOB Çevre Mühendisleri Odası
TMMOB
Çevre Mühendisleri Odası
12Mayıs 2021 tarihli OYK toplantı kararları

 

Toplantı Tarihi   : 12  Mayıs 2021

Toplantı Sayısı   : 025

Toplantı Başkanı: Ahmet Dursun KAHRAMAN

Toplantı Katılımcıları: Kenan DOĞAN, Ahmet Avni ATAYOL, İlden KİBAR, Doğan YILDIRIM, Özge ERGEN GÜVENÇ, Ahmet KIRMIZI

 

Karar: 262

Rize Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü tarafından İkizdere İlçesi Cevizlik ve Gürdere Köyü sınırları içerisinde Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı XI. Bölge Müdürlüğü tarafından işletilmek istenen "ER:3396069 Numaralı Cevizlik Bazalt Ocağı" projesi hakkında verilen "Çevresel Etki Değerlendirmesi (ÇED) Gerekli Değildir" kararının; öncelikle YÜRÜTÜLMESİNİN DURDURULMASI ve neticede İPTALİNE karar verilmesi talepli davaya Odamız adına müdahil olunmasına oy birliği ile karar verilmiştir.

 

 

Karar: 263

Odamız ile  Türkiye Fotoğraf Sanatı Federasyonu (TFSF) ile birlikte, 31 Mayıs - 5 Haziran "EKOLOJİK YIKIM İLE MÜCADELE HAFTASI" etkinlikleri kapsamında bir fotoğraf sergisi düzenlemesine oy birliği ile karar verilmiştir.

Karar: 264

17 Mayıs 2021 tarihinden itibaren Odamız çalışma gün ve saatleri ikinci bir duyuruya kadar aşağıdaki şekilde belirlenmesine oy birliği ile karar verilmiştir.

 

-Oda Merkezimiz, Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe, Cuma günleri 10.30-13.00-13.30-16.30 açık kalacak şekilde nöbetleşe çalışma sistemine geçecek, ofis nöbeti dışındaki günlerde ilgili çalışanlar evden çalışmaya devam edeceklerdir.

 

- Oda Birimlerimiz haftanın 3 günü olacak şekilde ofis ortamında çalışacaktır. Pazartesi,    Çarşamba, Cuma günleri olacak şekilde 10.30-13.00-13.30-16.30 arasında  Birim ofislerimiz açık kalacaktır. Ofis çalışmasının gerçekleştirilmediği günlerde uzaktan çalışma şeklinde hizmet verilmeye devam edilecektir. Haftanın 3 günü açık kalacak ,tek çalışanı olan birimlerimiz bu durumu birime bağlı üyelerimize web sayfalarından ve e-posta ile bildirmelidir.

 

-        İki çalışanı bulunan Oda birimlerimizde ise iki çalışanın  nöbetleşe çalışması  şeklinde

            uygulamaya geçilerek, Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe, Cuma günleri açık kalacaktır.

 

-        Kısa Çalışma Ödeneği kapsamında yer almayan personellerimiz ve Nisan 2020 yılı sonrası iş girişi yapılan personellerimiz bu uygulamada kapsamında yer almamakta olup hafta içi her gün 10.30-13.00-13.30-16.30 saatleri arasında görevlerinin başında olacaklardır.

 

 

-        Nöbetleşe çalışma düzeninde çalışanlarımızın ofis çalışma günlerini belirten aylık tabloların hazırlanması ve üyelerimize duyurulması, çalışma günlerinde çalışanlar arası yer değişikliği yapılacaksa mazaret belirtilerek görev kağıdının imzalanması, uzaktan çalışma günlerinde çalışanlarımızın ulaşılabilir olması, cmo uzantılı mail adreslerine gönderilen iletilerin resmi tebligat olarak sayılacağı, üyelerimizden e-posta ve telefon aracılığıyla iletilen taleplerin çözümü için mümkün olan azami özenin gösterilmesi, uzaktan çalışmanın sağlanması için gereken ekipmanların ofislerimizden temin edilmesi, gerekiyorsa telefon yönlendirmelerinin yapılması  gerekmektedir.

 

 

14.06.2021 00:00
Okunma Sayısı: 497